dinsdag 4 december 2012

De kerstgedachte

Terwijl Sinterklaas nog overuren maakt om alle pakjes op tijd te bezorgen en alle gedichten scherp en geestig te formuleren ben ik al in de kerststemming. Hoe dat komt? Ik heb net een uitgebreid onderzoek gedaan naar Crowdfunding/Crowdsourcing en er gaat een hele wereld voor me open!
23 dingen was een mooie gelegenheid om allerlei sociale media te onderzoeken waar ik tot dan toe te lui voor was geweest. Nu moet ik echt mijn hersenen laten kraken en allerlei nieuwe verbindingen leggen. Daar wordt ik al blij van. Als ik lees over ontwikkelingen als www.voordekunst.nl of http://www.geldvoorelkaar.nl  krijg ik ook visioenen over grote kerstbomen en veel online gezelligheid. Hoe dat te vertalen naar de bibliotheek? Daar denk ik nog even over na; wie weet als ik kerstballen zit te breien bij de echte kerstboom. Dit is zo nieuw voor mij dat ik het eerst even op me in moet laten werken. In ieder geval een hoopgevend tegengeluid in krappe tijden.

2 opmerkingen:

  1. Zoveel positieve kanten aan die sociale media. Het brengt mensen bij elkaar, contact leggen wordt eenvoudiger. Ben benieuwd wat de toekomst brengt!

    BeantwoordenVerwijderen