dinsdag 6 december 2011

# 20: Een intelligente jukebox!!


Als een echte hollander ben ik gestopt met het luisteren van muziek op last.fm toen bekend werd dat je na een bepaalde tijd (ik ben vergeten hoe lang) moest gaan betalen. Voor deze opdracht van 23 dingen neem ik weer eens een kijkje: http://www.last.fm/music/Nicola+Conte
Wow, wat heb ik de afgelopen tijd veel gemist. De site die het luistergedrag van internetters bekijkt en in een database stopt is enorm gegroeid met allerlei nieuwe extra mogelijkheden. De optie om een LEUKE ringtone te kopen vind ik super. Ook de shoutbox, is erg leuk. Dit is de eerste sociale site waar ik puur uit belangstelling voor het product lid van zou worden. Met één druk op de knop kan ik van alles horen, zien en lezen over Nicola Conte, ik kan mijn mening geven en communiceren met anderen die deze muziek mooi vinden en ik krijg allerlei leuke tips over voor mij bekende en ook nieuwe muziek (dé reden waarom ik een tijdje terug ging luisteren). De site van http://www.muziekweb.nl/  die overigens geweldig is, zeker voor het opsporen van een artiest: wie heeft nou het nummer ....(naam liedje) gezongen of op welke cd vind ik .... (nummer) terug?, veelvoorkomende muziekvragen in de bibliotheek,  mag wel wat ideeën overnemen zeg!

1 opmerking:

  1. Ik gebruik op kantoor nog wel eens spotify, maar inderdaad: de gratis versie (dan maar met reclames) ;)

    BeantwoordenVerwijderen